Smluvní podmínky E-shopu Kusovka

 

Všeobecné obchodní podmínky e-shopu Kusovka


 

1. Základní ustanovení:

Obchodní podmínky (OP) pro úpravu vztahů mezi Petr Pytlík – Kusovka E-shop(prodávajícím) a kupujícím. Při objednání zboží považujeme, že souhlasíte s našimi OP a reklamačním řádem.

Prodávající Petr Pytlík:Sídlo firmy Včelnička č.p.47, PSČ 39470, Kamenice Nad Lipou. IČ 72162490 , DIČ CZ730210/1400 .

Kupující při objednávce (zahájení obchodních vztahů) uvede své kontaktní údaje nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky. Popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech. Právní vztahy s kupujícím bez IČ se řídí podle zákona č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, jakož i předpisy související. Právní vztahy s kupujícím s IČ se řídí podle zákona č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník, jakož i předpisy souvisejícími.

Objednávka zboží:

Seznam zboží na stránkách www.stepkovace.webnode.cz je katalogem běžně dodávaného zboží. Dodavatel nezaručuje okamžitou dostupnost všech položek zboží. Dostupnost zboží bude vždy potvrzena na základě poptávky.

K objednání zákazník vybere zboží, řádně vyplní objednávkový formulář a objednávku odešle. Odeslaná objednávka zboží je návrhem na uzavření kupní smlouvy. Objednávka dále slouží k rezervaci zboží.

Ceny zboží si může zákazník ověřit u jednotlivých položek zboží.Bez uhrazení zálohy na číslo účtu 0659273103/0800 nebude zboží objednáno u výrobce! Cenu za dopravu prostřednictvím České pošty hradí zákazník.
Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

Ceny zboží jsou platné v momentě uskutečnění objednávky.

Způsob uhrazení ceny za zboží
Zboží je možné v plné výši uhradit v hotovosti osobně v sídle firmy, platbou předem bankovním převodem nebo dobírkou v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby. Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad (případně návod k použití výrobku).

Zrušení objednávky
Zákazník i prodávající mohou bez udání důvodu zrušit objednávku zákazníka až do potvrzení objednávky prodávajícím. Pokud zruší objednávku prodávající, zpravidla uvede důvod, proč není možné objednávku potvrdit a vrací danou zálohu na zboží v plném rozsahu kupujícímu do 5 pracovních dnů.
Zrušení objednávky po okamžiku uzavření kupní smlouvy je možné jen po předchozí dohodě prodávajícího a zákazníka a za podmínek, které si vzájemně sjednají.
Nelze zrušit objednávku po odeslání zboží!

Provozní doba:

Internetový obchod funguje 24h denně každý den. Objednávka je vyřizována do 24h v pracovní dny od přijetí objednávky. O průběhu Vaší objednávky jste informování pomocí mailu.

Dodací podmínky:

Zboží odesílá prodávající a je dodáno jeho předáním prvnímu dopravci (dopravcem se rozumí fyzická nebo právnická osoba, jejímž předmětem podnikání je provozováni dopravy a pošta). Zboží bude expedováno na expediční místa sjednaná kupní smlouvou.Dodací lhůta činí 14-21 dní.

Pokud je sjednán osobní odběr zboží, platí, že zboží je dodáno již tím, že prodávající umožní kupujícímu nakládat se zbožím v místě organizační složky prodávajícího, z níž je expedice prováděna (umožnění osobního odběru). Za umožnění nakládání se zbožím se pro tyto účely považuje i případ, kdy během dodací doby vyzve prodávající kupujícího k odebrání zboží písemným oznámením pomocí e-mailu kupujícímu. Účinky dodání nastávají v tomto případě dnem doručení tohoto písemného oznámení v e-mailu.

Dodací lhůta je určena prodávajícím s ohledem na obvyklé dodací lhůty objednávaného zboží, avšak nezávazná. Zboží skladem běžně do 3dnů, není-li zboží skladem, je doba dodání do 41dnů.Bez ohledu na změny ceny zboží-výhoda kupujícího. Zboží je přímo objednáváno od výrobce. V případě objednávky zboží od výrobce, je doba dodání delší a o skutečnosti zákazník informován emailem. Proti prodávajícímu nelze uplatnit jakékoli nároky z titulu nedodržení dodací lhůty. V případě, že dodací lhůta byla překročena o dvojnásobek tedy 82 dní, má kupující nárok na vrácení zálohy a zrušení kupní smlouvy.

Po dohodě, je možné převzít zboží v sídle firmy. Doprava do 100 Km zdarma + předvedení,další doprava po ČR je řešena individuálně obvykle 11 Kč za 1 ujetý kilometr.

Kupní smlouva:

Kupní smlouva se uzavírá písemně a dokladem o uzavření je potvrzení objednávky nebo faktura prodávajícího. Ústně uzavřená, dokladem je pokladní doklad vystavený prodávajícím.

Odstoupení od smlouvy

Vyhrazujeme si právo na zrušení kupní smlouvy ze strany prodávajícího v případech: zboží již nevyrábí, nedodává nebo se výrazně změnila jeho cena. Tím nevznikají žádné nároky vůči kupujícímu. Kupující bude o skutečnosti informován za účelem dohody o dalším postupu.

Zákazník je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že dodavatel nesplní smluvené podmínky dodání. Od smlouvy nelze odstoupit po expedici (odeslání) zboží zákazníkovi!

Zákazník, který nekupuje zboží v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku
právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud provozovatel e-shopu zákazníka o této možnosti neinformuje, prodlužuje se tato zákonná lhůta na 3 měsíce. 14-ti denní zákonná lhůta na odstoupení od smlouvy neplatí, pokud si zákazník produkt vyzvedne osobně.

Kupující nabývá vlastnické právo teprve úplným zaplacením kupní ceny.

Postup v případě odstoupení od smlouvy

Vzhledem k tomu, že v případě odstoupení se smlouva od počátku ruší, vrátí nebo nahradí prodávající zákazníkovi a zákazník prodávajícímu veškerá přijatá plnění.

Zákazník může od smlouvy odstoupit tak, že tuto skutečnost oznámí prodávajícímu, např. elektronicky na emailovou adresu profitopo@seznam.cz .
Při odstoupení doporučujeme uvést číslo objednávky, variabilní symbol a datum nákupu a předložit originál nebo kopii dokladu o koupi zboží. Zásilky ze kterých není patrné, proč k nám byli zaslány budou vráceny odesilateli.

Pokud již zákazník zboží obdržel a převzal, zašle zboží zpět do provozovny prodávajícího, kde prodávající bez zbytečného odkladu posoudí stav vráceného zboží. Pro vrácení plné částky musí být zboží zaslané zpět prodávajícímu v neporušeném stavu, nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství a všech poskytnutých dokladů a originálního obalu).

V případě, že je zboží vráceno prodávajícímu v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je prodávajícím v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou ("rozpor s kupní smlouvou"), postupuje se v souladu s ustanovením § 616 Občanského zákoníku.

Nepřevzetí odeslané zásilky zákazníkem

POZOR: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude v každém případě požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží . Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazená smluvní pokuta) budou postoupeny k vymáhání a vymáhány včetně všech nákladů s tím spojených.

Cena:

Cena zboží je určena buď příslušným ceníkem vydaným prodávajícím pro určitý sortiment zboží platným na příslušné období, nebo je dohodnuta přímo kupní smlouvou. V ceně není zahrnuto dopravné nad 100Km.

U všech typů zboží je požadováno plnění ve výši 20% kupní ceny a někdy  i ve výši 40% kupní ceny z důvodu velmi nákladného mezinárodního převozu a výroby tohoto zboží na zakázku(pokud není skladem 3-6 týdnů trvá výrobní proces),tímto kupující projevuje vážnou vůli zboží koupit(vzniká tím vzájemná důvěra obou zúčastněných stran).

Tyto zálohy na vážně objednané zboží zasílejte na čú: 0659273103 / 0800.Při každém nákupu pře e-shop budete informováni na tuto skutečnost i e-mailem.

Tento druh zboží při objednávce bude specifikován a zákazník bude vyrozumněn tel. a e-mailem.Pokud tak kupující neučiní do 5 pracovních dní bude objednávka stornována za storno poplatek ve výši 699,-Kč.

Faktura a doba splatnosti

Cena zboží, jakož i cena dopravy, bude prodávajícím vyfakturována kupujícímu bez zbytečného odkladu po dodání zboží výrobcem a kupující bude obeznámen e-mailem či telefonicky.

Lhůta splatnosti faktury činí 7 dnů od data vystavení faktury pro nepodnikatele,pro ostatní činí lhůta splatnosti 14 dní. V případě pozdní úhrady faktury se kupující zavazuje zaplatit úrok z prodlení ve výši 0,5 % (pět desetin procenta) z dlužné částky za každý den prodlení včetně smluvní pokuty 15% z ceny zboží za náklady spojené s dopravou ze zahraničí.

Faktura obsahuje

- označení faktury a její číslo
- základní údaje o prodávajícím a kupujícím
- předmět dodávky
- den odeslání faktury a lhůtu splatnosti
- cenu za jednotku zboží
- údaje o množství, druhu a ceně dodávky

Záruka:

Kupující má povinnost si při nákupu zboží řádně prohlédnout. Záruka na zboží prodávané prodávajícím je 24měsíců ode dne prodeje. V případě jiné délky záruční doby je prodávajícím vystaven zvláštní záruční list. Delší záruční doba se vztahuje pouze na vady materiálu a vady výrobní. Dokladem o záruce je faktura, paragon nebo záruční list. Na zboží zlevněné pro jakoukoliv vadu, nevztahuje se na tuto vadu záruka.

Reklamace (reklamační řád):

V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. Pro reklamaci jako podklad je doklad o koupi, tj. faktura nebo záruční list. Bez dokladu nelze reklamaci uplatnit. Reklamace lze provést osobně v sídle prodávajícího nebo zaslat reklamované zboží zpět (včetně kompletního příslušenství) s přiloženým nákupním dokladem, záručním listem,  kontaktními údaji kupujícího a popsanou závadou. Zboží reklamované již v minulosti, též kupující doloží doklad o reklamaci. Nelze reklamovat vady zboží nesprávným nebo vadným používáním. Prodávající do 30dnů od obdržení všech podkladů a zboží sdělí kupujícímu výsledek reklamačního řízení. V případě uznání reklamace je zboží na náklady prodávajícího opraveno nebo vyměněno za stejně zboží, případně vrácena kupní cena. Místo pro posouzení reklamace je sídlo prodávajícího nebo sídlo dodavatele. Prodávající nehradí náklady vzniklé s dopravou reklamovaného zboží do sídla prodávajícího a zpět kupujícím.

Dále se záruka nevztahuje na poškození vzniklá:
a) mechanickým poškozením zboží
b) neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
c) provedením nekvalifikovaného zásahu nebo opravy
d) zboží, které bylo upravováno zákazníkem
e) zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí.

f) spotřební zboží

Ochrana informací:

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

Pokud kupující projeví svůj souhlas, může mu prodejce sdělovat emailem obchodní sdělení s novinkami, nabídkami a inzercí. Údaje, které prodávající o zákazníkovi (kupujícím) uchovává a zpracovává může kdykoliv změnit, a to po přihlášení.

Svůj souhlas s uchováváním a zpracováváním osobních údajů nebo se zasíláním obchodních sdělení může zákazník kdykoliv odvolat, a to tak že zašle emailovou zprávu na profitopo@seznam.cz

 

Závěr:

Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny kupní smlouvy uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím. Platnost od října 2012. Prodávající si vyhrazuje právo změnit Obchodní podmínky bez předchozího upozornění.

 

Petr Pytlík
Včelnička 47
394 70 Kamenice Nad Lipou